Beneficii ale Vanzarii En-Gros

Prima intrebare la care trebuie sa va raspundeti cand porniti o afacere in vanzarea en gros este urmatoarea: Este profitabil sa vindeti haine engros si in magazinele fizice sau doar in mediul online? Daca sunteti la inceput, puteti merge o perioada doar pe varianta online. In timp, dupa ce brandul vostru capata notorietate si daca se potriveste cu profilul publicului vostru tinta, va puteti extinde si in magazinele fizice. Angrosistii cumpara haine, incaltaminte sau alte produse en gros in cantitati mari de la producatori si le vand la retaileri, distributori sau unor vanzatori mai mici. Care sunt beneficiile vanzarii en-gros?


Preturi mici
Primul avantaj in cumpararea de haine engros se reflecta in buzunarul cumparaturului. La fel ca in orice piata, magazinele fashion urmeaza model economic de cerere si oferta. Cand un produs este rar sau intr-un numar limitat de bucati, preturile cresc pentru ca nu se gaseste asa usor. In mod firesc si reversul medaliei este valabil. Cand cererea este mare, preturile scad, pentru ca produsul este disponibil. Magazinele care achizitioneaza haine in regim en gros isi pot permite sa ofere preturi mici. Iar hainele la un pret mai mic inseamna clienti mai fericiti, mai activi si cu un portofel mai plin.

Calitate sporita
Nu numai ca preturile sunt mici la achiziotionarea de haine en gros, dar si calitatea lor este mai mare. Cand un business se aprovizioneaza de la un magazin de tip outlet cu vanzare in regim en-gros, articolele de incaltaminte sau incaltaminte au o calitate mai buna. De ce? Ele provin din lichidarea de stocuri ale unor mari branduri internationale.

Oferta diversificata pentru clientii finali
Pentru a ramane competitive, magazinele de tip outlet sunt la curent cu trendurile din lumea modei. Astfel, aceste business-uri vor oferi clientilor o varietate de modele pentru a cuprinde si satisface o gama variata de stiluri.

Cantitatea
Achizitionarea de haine en gros va fi rentabil atat pentru magazinul outlet, cat si pentru clientul final. In fiecare scenariu este posibila conceperea si aplicarea unor preturi mai mici. Magazinele achizitioneaza o cantitate mare de haine, dar si clientul final isi va permite sa cumpere mai multe articole de imbracaminte. Este o situatie win-win!

Timp economisit 
Odata ce ati partenerul ideal intr-un magazin de tip outlet cu vanzare in regim en-gros, procesul devine mai limpede si mai clar. De la plasarea comenzii si pana la livrarea propriu-zisa, magazinul te va instiinta care este timpul de livrare al marfii comandate. Si daca lucreaza cu o firma de curierat serioasa, produsele vor ajunge mai repede la destinatie si ruta va fi mai bine controlata.

Cash flow pozitiv
Comenzile mai mari inseamna un cash flow pozitiv. Un mic sfat inainte de final. Doriti sa va protejati brandul? Nu trebuie sa fiti prezenti intr-un numar mare de magazine. Incheiati un contract de exclusivitate cu un lant de magazine in care aveti incredere.

Astazi, am trecut in revista cateva aspecte pozitive ale universului en-gros. Concluzia? Beneficiile unui regim en gros se extinde pe mai multe paliere, de la preturi mai mici la un grad mai mare de satisfactie al clientilor.
Previous
Next Post »